Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The doctor’s backyard 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Heb je Ina nu verbannen? Of vergeet je haar gewoon?
    Dat vinden vrouwen niet leuk he
    De rest staat er mooi bij Doc, weinig op aan te merken.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Thedoctor
      Thedoctor commented
      Editing a comment
      Ina verbannen is haast onmogelijk. (Ze is best wel heeeeeel zwaar, niet zeggen dat ik dat gezegd heb e) Gewoon geen foto genomen. Doe ik straks mss wel speciaal voor jou!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      OMG zei je dat ECHT dat ze mooie volle rondingen heeft........... Maak foto van Ons model

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Volle vrouwen zijn sexy! Zeg maar tegen haar dat ik dat gezegd heb.

    #92
    Speciaall voor Ongeldig & belladonna

    Ina vanuit elke hoek
    iets gedaan aan dat stikstof tekort?
    Ja hoor hoop bloedmeelkorrels meegegeven en ingewaterd. Moet maar voldoende zijn.


    kort en dik, het had een rubens kunnen zijn
    PNG-afbeelding 13.png PNG-afbeelding 14.png PNG-afbeelding 15.png PNG-afbeelding 16.png PNG-afbeelding 18.png PNG-afbeelding 17.png

    De tie wraps staan nog niet onder spanning dus ze draagt haar eigen gewicht nog steeds
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Hollycanolly wat is ze mooi en vol wat jammer dat jij haar zo mishandeld hebt Hahaha check of die tiraps niet testrak zitten HOOR wat zal jij daar een heerlijk rokertje van af halen TIS GEEN Rubens ze is geweldig vol mooie rondingen

    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Ze is onder haar rokken net zo mooi als daar boven ❤️

    #93
    Vet, die stam!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #94
      wat 'n monster; ziet er super nice uit !!

      Comment


        #95
        Check die curves. Wat een taille!
        Man, als ik die iedere dag mocht aanraken.
        Ik, in de ochtend met mijn hond wandelen, kom vanmorgen voor de derde dag op rij hetzelfde knappe vrouwtje (zonder hond) tegen.
        Vandaag hadden we oogcontact en groette ze me terug Zou ze Ina heten? Er zit eenzelfde pendulum verborgen in die heupen. Al mag ik hopen voor haar dat ze onder de rok toch wat onbevlekter is als jouw Ina.
        Dank Doc voor de date met Ina!
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          HUH>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>jaloers

        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Oeps sorry, ik verzamel ze graag allemaal. belladonna, aller-enigstigste-Ina's, Ananasjes. Het mag in mijn boodschappenmandje. En dan in een bokaal boven de haard op de gevel. Om naar te gluren. Dat is onschuldig toch? Ik heb geen partner die me dreigt, het is IK of die KUT-verzameling.
          Puppy-ogen dat is soft tissue in mijn brain. Dat is de schuld van de media.
          Ik moet even offline gaan. Ik heb een paar systeemfouten doorgekregen, kun je het merken? Ik bemerk een aantal inconsistenties in de communicatie tussen mijn linker en rechter helft. Volgens mij zijn ze niet goed geaard. Een service-beurt komt altijd ongelegen en onaangekondigd. Gelukkig kan ik dat na oefenen prima zelf. Zelf-onderhoud, aan mij verdienen ze niet veel. Al die prutsers. Ik heb alleen ruimte voor mensen die echt werk kunnen verrichten en ook dan maar beperkt. Want ik hou helemaal niet van mensen, behalve van jouw, jij bent gekeurd. En jij waardeert mijn services, ik ben ook liever zelf de baas. Zo'n forum is echt superhandig. Nu ga ik mijn moederbord even nalopen op kortsluitingen.

        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          belladonna vanmorgen uren gewandeld maar ik heb haar niet meer gezien

        #96
        What's up doc?
        Zag dat je je guerrilla topic hebt gesloten
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Wie weet zien we ze nog voorbij komen hier. Dat zou wat zijn. (HELP ik heb iemand zijn planten gejat en nu gaan ze DOOD) Beetje laat in het seizoen om te kloten met wortelkluiten. Die willen bloeien nu, niet wortels groeien.
          Als ze echt gejat zijn, dan komt er waarschijnlijk fluffy troep met bananen vanaf. Ik zou de spot volgend jaar juist weer in gebruik nemen. Met vogelzaad. En nog wat andere gein. Ik zou er in ieder geval grondig over nadenken. Beetje dooddoener om nu te gaan zeggen dat is het risico van guerilla. Dus laten we dan maar eindigen met, gelukkig heb je je tuinplanten nog. Alsof dat het minder zuur laat smaken.
          Had je gerekend op de guerilla opbrengst?

        • Thedoctor
          Thedoctor commented
          Editing a comment
          Tuurlijk had ik erop gerekend, net zoals ik gerekend had dat ik de helft kwijt zo geraken aan het een of het ander. Het grootste deel is weg. Klaar. Niets aan te doen. Ik kan nu in een hoekje gaan huilen maar dat gaat me niets vooruithelpen. Ik heb nog steeds de hh. Af’s zijn zo goed als allemaal geoogst (zonder rot btw) en ik heb nog wat stekken achter de hand die ik gelukkig nog niet had uitgeplant op de spot.

          Die jaarvoorraad zit er nog steeds in schat ik

        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          That's the spirit Doc! Even flink boos worden, nadenken over mogelijke oorzaken en daar lering uit trekken voor een volgende keer. Gelukkig heb je genoeg moois in jullie tuin staan ❤️

        #97
        Nou niet meteen zeggen ze zijn gejat want een dief neem geen bosmaaier mee . De eigenaar van dat bos wel of een boswachter.
        God was never on your side..

        Comment


        • Thedoctor
          Thedoctor commented
          Editing a comment
          Ik ga ook niet roepen dat ze gejat zijn. Ze zijn weg klaar. You win some, you loose some. Geloof me maar dat ze zelfs niet in de buurt van een bos stonden

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Ogod jij heb ze midden in weiland gezet he ..... Je kan het nu wel zeggen hoor

        #98
        P.s wat een kut zooi zeg hahahha
        God was never on your side..

        Comment


          #99
          Tijd voor een update!
          Weinig te melden. Alles is als een malle beginnen groeien sinds de regen.

          Royal gorilla
          PNG-afbeelding.png PNG-afbeelding 2.png

          enemy of the state
          PNG-afbeelding 3.png PNG-afbeelding 4.png

          Blue dream
          PNG-afbeelding 5.png PNG-afbeelding 6.png

          stekjes, beetje aan de late kant maar komt wel goed
          hollands hope, enemy of the state, royal gorilla, bruce banner III

          PNG-afbeelding 7.png

          Op een rijtje
          PNG-afbeelding 8.png


          aan de andere kant staat nog de bruce banner III scrog
          PNG-afbeelding 9.png

          Deze was ik vergeten tussen de pepers. Als ik morgen zin heb gaat ie om anders blijft ze nog wat staan. Die mag zo de boter in
          PNG-afbeelding 10.png
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

          Comment


            Gvd mooi gvd..
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Mooi doc! Je bent er goed in geworden, friemelen aan groene vrouwtjes.
              Jij bouwt wel telkens cliffhangers in. Of je vind het leuk om mij te laten smeken om Ina. Het palmboompje. En de HH.
              Maar ach, ik zeur niet hoor, als dat misschien zo lijkt, het is niet zo. Je planten zijn prachtig en er is nog steeds genoeg moois te zien.
              Vanmorgen kwam ik het mooie vrouwtje met de pendulum heupen weer tegen. Misschien wordt het tijd voor een praatje.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


                Ik laat je graag smeken Ongeldig, dat houdt het wat leuk btw heb je haar nu nog steeds niet aangesproken?


                dus plaatjes van de rest..

                plamboompje,
                PNG-afbeelding.png

                vanuit een andere hoek is het iets minder fraai
                grote voedingstekorten. Eigen schuld. Ik roep al weken dat ik ze moet verpotten en uiteindelijk staat ze nog steeds in dat klein potje waarin ik ze heb gestekt.
                PNG-afbeelding 2.png

                Ina, het blijft een lekker wijf. Ze is ook veeel mooier dan vorig jaar. De laatste dagen begint ze wel wat alle kanten uit te schieten.

                PNG-afbeelding 3.png

                hollands hope, die gaat terug naar haar moeder op locatie x wegens plaatsgebrek.(wordt vervolgd)
                PNG-afbeelding 4.png

                Moeder hope, 2meter, was wat schuin gaan liggen met de wind maar staat ondertussen terug recht.
                PNG-afbeelding 5.png

                op locatie x heb ik de laatste monsterbud nog geoogst waar door ik een extra gat heb.
                PNG-afbeelding 6.png

                Dit krijg je als je pas na de middag wakker wordt.
                PNG-afbeelding 7.png

                beetje kleur in het forum dat over het algemeen groen is
                PNG-afbeelding 8.png



                Attached Files
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

                Comment


                  Potjandikke wat een mooi planten en die Ina omg wat is ze mooi en rond. Hoe gaat het met de geur in jou tuin?? ik kreeg klachten van de buren heb er 2 ge oogst vandaag
                  God was never on your side..

                  Comment


                    Leuk kweekverslag hoor!

                    En heel mooie dames

                    Jammer van het einde van je guerilla-avontuur dit jaar maar er valt blijkbaar nog meer dan genoeg te aanschouwen in jouw tuin

                    Comment


                      belladonna mijn neus zit potdicht. Ik was daarnet op zolder waar best wel grammen liggen te stinken en ik rook gewoon niets! Dus over de geur in de tuin kan ik je niets vertelle. Heb nog nooit klachten gehad behalve dan van mijn moeder is ze 1 keer in de maand tot volledig vanachter gaat om te kijken of er al wat schot in zit zodat ze nog wat werken aan de tuin kan plannen. Wat zeg je trouwens dan tegen je buren? Sorry, volgend jaar mss meer geluk met een andere soort..


                      Appleton
                      het is nog niet helemaal gedaan hoor maar het was niet de moeite om er nog een topic aan over te houden. Guerilla nieuws zal je hier af en toe nog voorbij zien komen
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

                      Comment


                      • belladonna
                        belladonna commented
                        Editing a comment
                        Ik heb mijn buurman in gelicht ik wilde het drama een stapje voor blijven en heb hem gevraag of hij me eerlijk wilde zeggen als de geur te erg word. <Mijn buurman is een handelaar in van alles dus de hele dag door lopen er wel mensen bij hem achter om binnen en die mensen hebben natuurlijk ook een neus. Dus hij gaf me de tip dat mensen de geur herkende en vroegen of hij wiet had staan. Dus eigenlijk krijg hij de schuld hahaha
                    Bezig...
                    X